Názor zákazníka: Oprávněnost
Kdo dostává anketu?
Společnost Ford Motor Company rozšiřuje pozvánky k vyplnění ankety Názor zákazníka při prodeji nových vozidel, servisních opravách nebo společně s informacemi pro uživatele. Metody ankety jsou navrženy tak, aby získaná zpětná vazba pokryla pestrou škálu zkušeností prodejců a vlastníků, proto se dotazování k anketě Názor zákazníka neprovádí při každém prodeji nebo opravě. Prodejci nerozhodují o tom, kteří zákazníci obdrží pozvánku k účasti na anketě nebo komu bude anketa zaslána.
Koho se ptáme?
- Maloobchodních zákazníků.
- Zákazníků s malým vozovým parkem.
- Zaměstnanců.
- Vlastníků vozidel mladších 5 let – do 120 000 km.
Nicméně…
Je důležité si zapamatovat, že je třeba se vyhnout přílišnému dotazování. Společnost Ford se dotazuje pouze výběru zákazníků. Ne všichni zákazníci dostanou dotazník při každé příležitosti.